Комунальна установа «Петрівський РЦОЗО»
Районний методичний кабінет
Проблема: Творчі підходи до реалізації
Базового компонента дошкільної освіти
керівник: Тесленко О.П.,
вихователь Петрівського ДНЗ №1,
„Вихователь – методист”
смт Петрове
2017 рік
Проблема: Творчі підходи
до реалізації Базового компонента дошкільної освіти.
Актуальність
проблеми: Актуальність
творчого підходу до реалізації Державного стандарту дошкільної освіти зумовлена
вимогами часу, реформуванням освітньої галузі.
Мета творчої групи:
-
допомога педагогу
у реалізації актуальних завдань розвитку дошкільної освіти;
-
забезпечення
всебічного поглибленого дослідження із реалізації завдань екологічного,
економічного, правового виховання дошкільнят, валеології, морального виховання;
-
активізація
творчого потенціалу педагога з метою вдосконалення і підвищення його
професійної компетентності;
-
моделювання,
апробація, впровадження інноваційних технологій навчання і виховання,
перспективного педагогічного досвіду;
-
удосконалення
планування роботи та проведення занять, застосування наочних посібників,
технічних засобів навчання, дидактичних матеріалів;
-
розвиток
традиційних і пошук нових високоефективних форм і методів навчально-виховного
процесу;
-
розвиток
у педагогів здібностей до пошуку шляхів вирішення реальних завдань дошкільної освіти;
-
експериментально-дослідна
діяльність;
-
забезпечення
особистісно орієнтованої підготовки педагога до творчої діяльності.
Завдання творчої групи:
-
вивчення теорії і методики активних та інтерактивних технологій з екологічного, економічного, правового
виховання дошкільнят, валеології, морального виховання;
-
вивчення нормативних та інструктивно-методичних матеріалів, навчальних програм,
вироблення рекомендацій щодо їх впровадження в навчально-виховний процес, вивчення
і аналіз літератури та вироблення рекомендацій щодо її використання в
навчально-виховному процесі;
- розробка моделей, схем, методичних матеріалів, порад
щодо застосування на практиці досягнень науки, практичних рекомендацій;
-
практичне
використання активних та інтерактивних методів навчання;
-
створення
банка методичних розробок;
-
моделювання
та апробація інтегрованих занять;
-
підготовка
методичних рекомендацій;
- дослідження особливостей вивчення та планування
навчального процесу;
-
презентація
досвіду роботи членів творчої групи на засіданнях РМО;
Склад
районної творчої групи
вихователів дошкільних навчальних закладів
району
Керівник групи:
Тесленко Ольга Петрівна,
вихователь Петрівського ДНЗ №1
«Рудана», вихователь-методист
Члени творчої групи:
№
|
ПІП
|
Назва
закладу
|
Посада,
звання
|
№
тел.
|
1
|
Бабенко
Тетяна
Іванівна
|
Петрівський ДНЗ №2
|
Вихователь
|
|
2
|
Жукова
Алла
Андріївна
|
Петрівський
ДНЗ №1
|
Вихователь
|
|
3
|
Жінчина
Ганна
Олексіївна
|
Володимирівський
ДНЗ
|
Вихователь
|
|
4
|
Лисенко
Тамара
Олексіївна
|
Петрівський
ДНЗ №1
|
Вихователь
|
|
5
|
Когут
Людмила
Леонідівна
|
Петрівський
ДНЗ №1
|
Вихователь, вихователь-методист
|
|
6
|
Кулибаба
Раїса Миколаївна
|
Новостародубський
ДНЗ №1
|
Вихователь
|
|
7
|
Стець
Юлія Вікторівна
|
Петрівський
ДНЗ №1
|
Вихователь
|
|
8
|
Сухецька
Ірина Анатоліївна
|
Новостародубський
ДНЗ №2
|
Вихователь
|
ПЕРШЕ ЗАНЯТТЯ
06.10.2017 року
1. Вивчити Положення про творчу групу та інші документи.
2. Створити творчу групу із залученням до її роботи педагогів – практиків, які
працюють за обраною
фаховою методичною проблемою.
3. Провести діагностику педагогів за обраними
ними педагогічними напрямками.
4. Створити
робочі підгрупи – трійки.
5. Розподілити завдання між членам творчої групи у підгрупах за напрямками:
5. Розподілити завдання між членам творчої групи у підгрупах за напрямками:
·
патріотичне виховання;
·
національне виховання;
·
екологічне виховання;
·
економічне виховання;
·
правове виховання;
·
валеологічне виховання;
·
християнська етика.
ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ
18.04.2018 року
1.
Визначення
рівня теоретичної підготовки членів творчої групи.
2.
Обговорення
шляхів удосконалення планування за новітніми технологіями.
3.
Ознайомлення
та опрацювання науково - педагогічної літератури з кожного підрозділу учасників творчої групи.
4.
Види та
роль посібників, інвентарю, обладнання, ілюстрацій та художнього слова.
ТРЕТЄ ЗАНЯТТЯ
ЖОВТЕНЬ, 2018 рік
1.
Дискусія
за „ Круглим столом ”-
Реалізація вимог Базового компонента дошкільної освіти,
враховуючи набутий досвід.
2.Пошук оптимальних шляхів
удосконалення сучасних методів і прийомів для кожної із творчих підгруп.
3. Практична апробація моделей досвіду
у вільно обраній групі
Петрівського ДНЗ № 1 „Рудана ”.
4. „ Що є підвищенням рівня фахової
майстерності ”.
(вихователь Петрівського ДНЗ № 1 Тесленко О. П.)
ЧЕТВЕРТЕ ЗАНЯТТЯ
КВІТЕНЬ, 2019
рік
1.
Формування
банку розробок бесід із обраних проблем за підгрупами.
2.
Впровадження
набутого педагогічного досвіду в дошкільних навчальних закладах району.
3.
Висвітлення
в засобах масової інформації, на засіданнях районного методичного об’єднання,
семінарах – практикумах, у консультаційних пунктах тощо, напрацювань творчої
групи.
4.
Підведення
підсумків роботи творчої групи, що працювала за темою: «Удосконалення планування
за напрямками»:
·
патріотичне виховання;
·
національне виховання;
·
екологічне виховання;
·
економічне виховання;
·
правове виховання;
·
валеологічне виховання;
·
християнська етика.
5.
Випуск методичних
рекомендацій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий